7 viikkoa - enää -900 g ekaan kymppiin!

7 viikkoa täynnä

Viime postauksessa jo kerroin webnodesta ja olen sitä nyt käytellyt aika paljon, niin paljon, että voisin jopa jo pitää koulutuksia siitä, mutta asia kerrallaan.

* * *

Tänään oli kahden viikon tauon jälkeen valmentajalla käynti, kun hän oli viime viikon lomalla. Olen ottanut osaa Kymppi pois Cambridgella -haasteeseen ja sen saavuttaminen alkaa olla jo niiiin lähellä. Enää -901 g päässä. En olisi uskonut, että tämä matka on ollut niin mutkatonta. Oma motivaatio on pysynyt itseni ihmetykseksi kohdallaan, vaikka vauhti on ollut nyt paljon iisimpi kuin edelliskerroilla. Oletin etukäteen, että en pysty tähän tai herkuttelen tai napostelen liikaa, mutta ei niin käynytkään. Ihan maltillisesti olen sopeutunut kaikkeen. Ajatella, että olen saanut itsestäni pois jo yhdeksän kiloa joka on helpointa todeta visuaalisemmin eli 18 voipaketin avulla.

Tässä lukemat tältä päivältä:

Paino: 85,3 kg (94,4 kg)  - 9,1 kg

Jatkossa on enää kaksi Cambridge-ateriaa eli iltapuuro ja Salted Chocolate Bites, joilla korvaan jonkin välipalan. Näiden lisäksi syön aamupalalla tavallisen kaurapuuron + 100 kcal marjoja. Puolilta päivin syön ruoka-aineympyrää tukevan normilounaan ja uutena ateriana tulee normi päivällinen mukaan rutiineihin. Vettä minulla edelleen menee se 3 l. Siitä en luovu siksi, että tulen tarvitsemaan sitä määrää kohta koittavan lomamatkan vuoksi eli säännölliseen juomiseen olen itseäni samalla totutellut.

Minulla on enää yksi valmentajakäynti ennen lomamatkaamme. Oi, että mä niin toivon, että ehtisin saavuttamaan tuon kympin ensi kertaan tai lomamatkaamme mennessä. We´ll see!

Lähetä kommentti

Kommenttisi saa aikaan hymyn! Kiitos siitä!